Saturday, September 05, 2009

Aku, Dia & Khawin..

Aku salu berborak ngan member² aku yang kebanyakkan nya dah berkahwin.. Semua kira veteran lah.. keke.. Aku banyak tanya pendapat durang.. Dan durang juga salu bertanya kan aku.. bila nak khawin? So, aku cakap ngan durang InsyaALLAH, kalau jadi bulan 10 ni aku bertunang.. dan InsyaALLAH, juga khawin tahun hadapan 2010.. Jadi salah seorang nya Abg Lah telah berkata kepada aku..
"Ko jangan jangan risau, kalau niat ko ikhlas dan dah jodoh. Tuhan tu akan bukakan jalan.. InsyaALLAH"

Allah tu maha adil dan kaya.. Sejak dua menjak ni rezeki aku semakin mencurah-curah.. Memacam peluang aku dapat/nampak.. Mungkin inilah yang dimaksudkan.. Aku bersyukur sangat ke hadrat ilahi..
dan aku harap rezeki aku semakin banyak mencurah-curah.. sebab aku sememangnya inginkan keluarga sendiri.. dan juga aku memang ikhlas dengan
KekasihHati aku.. Luv u sayangku..



2 Love Inside:

Zezzatty said...

selalunya perkara baik Allah akan permudahkan :-) dont worry.

i'll pray for u :-)

Haza & Zaza said...

Zezzatty : betul tu.. Terima kasih kerana mendoakan kami.. amin..