Tuesday, March 31, 2009

igauan mimpi

masuk hari ini adalah hari yang ke-5 ayang sakit perut akibat dari keracunan makanan. maka dah dua hari juga dia mc. aku pun dah tenteram hati tak tenang je nak buat kerja. mana tak nya asyik dok pk pasal buah hati aku, camne keadaan dia? ok ke dia? sakit lagi ke dia? semua bagai ribut bermain-main dlm minda aku. sakit tu dah satu hal tapi semalam dia mimpi ngeri di kejar momok.
lagi lah ligat kepala aku berputar apakah yang berlaku. sebab selalu nya takde lah teruk ni siap azan lagi. sib baik lah ada amy ngan angah kat rumah tolong kejut kan ayang. tapi yang mengheran kan adalah aku tersedar dari tido dalam kol 2 lebih aku bangun pi toilet weewee jap, minum air masak segelas then masa aku nak baring balik aku menerima sms dari buah hati mengatakan dia ngigau di kejar momok. (
Mungkin time abang tersedar itu adalah kebetulan atau sebalik nya abang sendiri pun tak tahu. kadang kala misteri alam itu kita tak dapat huraikan, hanya yang Maha Esa sahaja yang tahu. mungkin jua ayang dah ditakdir kan untuk abang... ) terus je aku capai hp zaman purba aku call buah hati aku tanya camne keadaan dia. aku soh dia baca 3 qul, amek air sembahyang sebelum tido balik. walaupun aku kat sini jangan cite la bulu roma meremang dah lah duduk sorang... alhamdullilah tiada apa yang berlaku lagi sehingga lah fajar menimbulkan diri nya... syukur...

ayang sebelum tido tiap² malam nanti baca 3 qul, ayat kursi sebelum tido, mudah-mudahan tido ayang nanti tiada mimpi ngeri dah, Insyallah, amin.



sayang ayang selalu, muashh... xoxoxo

0 Love Inside: