Friday, February 13, 2009

1st anniversary

Dan pada tarikh keramat 24 November 2008, kami menyambut 1st anniversary buat kali pertama...
jodoh dan pertemuan itu di tangan tuhan, sebab tarikh hari jadi kami sama yang beda nya adalah
bulan si zaza bulan 6 aku bulan 11, tapi tarikh sama 24. Dan pada malam 24 tu si zaza buat suprise
yang aku takkan lupa kan... untuk sekian lama aku hidup kat muka bumi dan sekian lama juga kesorangan
menyambut hari lahir maka tepat jam 12 ( 24-november -2008 ) dia wish aku ( pada saat itu juga aku sebenarnya
dah sebak tapi kontrol je, kang pelik plak org lalu lalang tgk mata aku berair )
tika dan saat itu tiada apa yang dapat mengambarkan perasaan aku... sebak & gembira bercampur baur...

terima kasih sayangku... terima kasih untuk ucapan dan juga terima kasih kerana sudi menerima diri abang dengan se-adanya

0 Love Inside: