Wednesday, February 25, 2009

tahkala kerisauan menikam hati...

hari ini seperti kebiasaan hari² yang lepas aku menunggu dia online, detik jam itu ku rasa kan terlalu lambat berjalan seolah-olah ingin mentertawakan aku. Akhirnya setelah beberapa ketika aku rasa ada sesuatu yang tak kena jadi aku terus capai hp zaman purba aku terus call ( risau sungguh aku masa tu sambil berdoa bole lah call, sebab semalam celcom sengal kat sini ) tup!! tup!! dapat aku hubungi dia dan walaupun sejenak sahaja tapi amat bermakna buat aku yg tgh kelemasan dilambung ombak.

sebak rasa hati aku bila aku dengar suara dia... sayu dan slow, rupa nya dia sakit kepala... ayang kang ajak la amy atau mama pi la klinik check ya! please! dan aku berdoa agar sakit kepala nya cepat hilang, insyallah, amin...


cinta sama kamu,
sayang sama kamu,
wahai kekasihku zaza




tiada yang lain melainkan kerisauan yang melanda aku didetik ini.

0 Love Inside: