Friday, February 27, 2009

Penyiksaan dalam penantian


hakikat yang terpaksa aku terima, semenjak dua menjak ni dah susah sangat buah_hati aku nak on ym nak ajak vc... kalau dulu on internet terus buzz aku kat ym ni tak @ terus call... aku kekadang tunggu bagai nak gila... dari petang sampai la ke malam... last last online jap kata nak tido... kalau korang kena camni apa perasaan korang ek? tapi malam ni betul betul aku kecik hati sebab aku dah lah takde kedit nak call ( aku cari petang tadi tapi dah abis, ni susah kalau dok dalam hutan, dok bandar senang nak cari ) , cuma ym je la bole aku borak jap... tapi, dia dah nak tido... apalah nasib aku hari ni... gaji tak keluar lagi, kerja bertimbun nak borak tak dpt...
sungguh malang diriku hari ini...


2 Love Inside:

AmY-AdLi said...

ngahhaahhaa...
tiap2 ari ym ape...
wtpe mau call da...

Haza & Zaza said...

semalam mana ada ym amy, lagi pun dah jarang sgt nak borak kat ym semenjak dua menjak along kena penyakit "m" ni... sedih wooo