Thursday, February 12, 2009

pertemuan itu...

Detik October-10-2008 adalah detik pertemuan pertama di antara dua jiwa... Di antara CintaKaseh ( zaza ) dan c70 ( haza ). Pertemuan yang tidak di duga itu telah membibit kan rasa cinta di dalam dua jiwa... tapi, memula kenal cakap aku, kau tapi sekarang dah berubah ok... sayang... abang... ( gedik je kan kalau org dengar!, tapi peduli apa... kalau korang pun camtu gak, kan?? kan?? )... uhuh... memula kenal chat je kat mIRC, lama gak kalau tak salah... lepas tu baru la mintak YM... tapi kalau chat tak lama abis kuat sampai kol 12 sbb masa tu si zaza ni tido awal... then aku buat soklan cepu emas ( sampai skang dia ingat lagi ) "taknak mintak no phone ke?" hahaha... ( apa kejadah ko ni haza soh pompuan mintak no ko... apa ko ingat hensem sgt ke ko ah?! ). Dapat je no phone memula SMS lelama sikit baru call... ( ayang ingat lagi tak waktu memula ayang call abang? "saya call ni nak dengar suara je, ok la... nak bobom...", pheww ). tapi, semua nya tak berakhir begitu sahaja... masa tu aku takdak maxis dia pakai maxis, jadi nak tak nak aku pinjam pakai sama bos aku ( baha ) punya maxis buat super saver... well, kawan punya kawan, sembang punya sembang akhir nya memasing paham isi hati memasing dan terus declare sebagai kekasih...

0 Love Inside: